Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Ελληνική Δικαιοσύνη. Σαπίλα - Αίσχος!!!!!

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΑΠΙΛΑ-ΑΙΣΧΟΣ
από ΓΙΑΝΝΗΣ 6:37μμ, Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011
το πρόσωπο της ελληνικής δικαοσύνης και όσων τάζονται "υποστηρικτές" της.
Γεννήθηκα στην πόλη της Ηγουμενίτσας και σε μικρή ηλικία έφυγα στην Αθήνα. Εδώ και 8 χρόνια επέστρεψα στην πόλη μου όπου και ζω έως τώρα. Ποτέ στην ζωή μου δεν είχα σχέση με δικαστήρια αλλά δυστυχώς η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια. Έτσι λοιπόν άτομο της οικογένειάς μου υπέπεσε σε παρανομία και υποχρεωτικά δυστυχώς είδα την όψη της δικαιοσύνης και των δικαστικών λειτουργών της στην πόλη της Ηγουμενίτσας. ΑΙΣΧΟΣ – ΣΑΠΙΛΑ και άνθρωποι λειτουργοί με ψυχολογικά προβλήματα . Ο Ανακριτής αποφάσισε την προφυλάκισή ενός ατόμου για γελοία υπόθεση χωρίς να αναρωτηθεί την ζημιά που μπορεί να προκαλέσει στην ψυχή ενός νεαρού παιδιού και την οικογένειά του. Αυτός ο «θρήσκος» άνθρωπος όπως μάθαμε, που μόνο σχέση με τον Χριστιανισμό δεν έχει, το μόνο που ξέρει να κάνει είναι: «για το καλό σου παιδί μου αποφάσισα την προφυλάκισή σου». Μάθαμε ότι τσακώνεται με συναδέλφους του γιατί δεν συμφωνούν να προφυλακίζουν κόσμο και δίνουν αρνητικές εισηγήσεις για προφυλάκιση τους και αυτός ορίεται και τους απειλεί. Κύριε Ανακριτά, κύριε Τερζούδη, αν νομίζετε ότι για ένα τσιγάρο χασίς μπορείτε να καταστρέψετε ολόκληρη οικογένεια είστε λάθος. Δεν μπορείτε, επειδή το σύστημα σας έδωσε την αρμοδιότητα, να χώνεται κόσμο στην φυλακή έτσι για την πλάκα, εκτός και αν εξυπηρετείτε εισπρακτικά συμφέροντα κάποιου συστήματος. Δυστυχώς όμως και κανένας από τους προϊστάμενούς σας δεν προσπάθησε να φρενάρει αυτή σας την μανία. Στο διάστημα που με απασχολεί η υπόθεση μου, γνώρισα πολλούς ανθρώπους από Ηγουμενίτσα αλλά και από όλη την Ελλάδα που έχουν την ίδια γνώμη με εμένα όσον αφορά το πρόσωπό σας. Οικογένειες που καταστράφηκαν για γελοίους λόγους εξαιτίας σας. Είναι βέβαιο ότι θα ενημερωθεί το αρμόδιο Υπουργείο και θα ζητήσουμε την απομάκρυνσή σας. Ζητάμε να μας απαντήσετε πως δύο ίδιες υποθέσεις έχουν δύο διαφορετικές αποφάσεις από εσάς. Ο Νόμος για εσάς πιθανότατα είναι διφορούμενος και περιπτώσεις που κρίνατε ότι είναι επικίνδυνες και προφυλακίστηκαν , αθωώθηκαν στο δικαστήριο αφού πρώτα ταλαιπωρήθηκαν από 6 έως και 18 μήνες στην φυλακή. Κύριοι Δικαστικοί αν δεν μπορείτε να κάνετε σωστά το λειτούργημά σας φύγετε και πηγαίνετε στα σπίτια σας. Είμαστε ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ…
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ
από ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2:11μμ, Τρίτη 21 Ιουνίου 2011
Αυτός ο κύριος Τερζούδης, ή " αστυνόμος Κάλαχαν", όπως τον αποκαλούν οι δικηγόροι της Ηγουμενίτσας, έχωσε φυλακή τον πατέρα μου και τον θείο μου και ακούστε τον λόγο:
Ο πατέρας μου και ο θείος μου είναι φορτηγατζίδες και ταξίδευαν για Ιταλία.Στο δρόμο όπως ήταν φυσικό μιλούσαν στο τηλέφωνο.'Οταν φτάσανε στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, στο φορτηγό του θείου μου είχαν μπει μετανάστες.Στον έλεγχο τους εντόπισαν και συνέλαβαν τον θείο μου.Κάνανε έλεγχο στο κινητό του και επειδή μιλούσε με τον πατέρα μου συνέλαβαν και αυτόν.Ο κύριος Τερζούδης προφυλάκισε και τους δύο με κατηγορία τον θείο μου για μεταφορά μεταναστών και τον πατέρα μου για εγκέφαλο και προπομπό.Φυλακίστηκαν και μετά από 6 μήνες στο δικαστήριο αθωώθηκαν.Το θέμα όμως δεν είναι εκεί...Η μικρότερη αδερφή μου είχε πρόβλημα με την καρδιά της και έπρεπε να κάνει εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς.Δεν μπορούσαμε όμως να την κάνουμε γιατί ο πατέρας μου ήταν φυλακή και δεν είχαμε και τα χρήματα.Η μικρή μου αδερφή πέθανε μετά από 8 μήνες και ο μάγκας ο Τερζούδης ενώ ήξερε το δράμα και την κατάσταση της οικογένειάς μας θεώρησε φρόνιμο να κλείσει στην φυλακή τον πατέρα μου.Το μόνο που έχω να πω είναι...ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΕΘΑΝΕ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...............
από Γιώργος από Βέροια 9:16μμ, Τρίτη 21 Ιουνίου 2011
Τον γνώρισα και εγώ αυτόν τον τύπο, τον ανακριτή «Κάλαχαν», και δικός μου άνθρωπος φορτηγατζής στο επάγγελμα έμεινε φυλακισμένος για 7 μήνες και το δικαστήριο της Κέρκυρας τον αθώωσε. Ο ανακριτής Ηγουμενίτσας, Τερζούδης Αθανάσιος, γιος δικηγόρου από τα Γιαννιτσά είναι ψυχικά ανώμαλος. Έχει σκίσει όλον τον κόσμο. Ρωτήστε, όλα τα κρατητήρια της Ηγουμενίτσας που είναι γεμάτα εδώ και 2 χρόνια. Μήπως τα παίρνει από τους δικηγόρους;;;;;
..............
από ΜΑΡΙΑ ΑΠΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ 10:42μμ, Τρίτη 21 Ιουνίου 2011
Έχει πάρει και την γυναίκα του γραμματέα και κάνει πιο σίγουρη τις δουλειές του. Αλλά το κράτος που είναι;;;;
Βάλαμε νταβατζήδες στην πόλη μας;;;;;;;;;
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1308644