Παραδόθηκε και η β’ φάση της κυκλοφοριακής μελέτης
Και εν μέσω οικονομικής κρίσης
ΠΕΖΟΔΡΟΜΕΙΤΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ!
Για να φάνε και άλλα λεφτά τα διάφορα λαμόγια!
Χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ προσδοκά ο Δήμος
Σημαντικές παρεμβάσεις για την καταστροφή της ποιότητας ζωής στο κέντρο της πόλης των Ιωαννίνων, προτείνονται από τη δεύτερη φάση της κυκλοφοριακής μελέτης, που εκπονήθηκε με εντολή της Δημοτικής Αρχής του κ. Νίκου Γκόντα και παραδόθηκε στις υπηρεσίες του Δήμου πρόσφατα.
Ουσιαστικά μιλάμε για γενικευμένη καταστροφή της πόλης, αφού η κίνηση στα μαγαζιά πλέον θα μηδενιστεί, και μάλιστα εν μέσω οικονομικής κρίσης, που σημαίνει περισσότερα λουκέτα, η πρόσβαση θα περιοριστεί, αφού ο κόσμος θα προτιμάει να πηγαίνει εκεί που υπάρχουν δρόμοι και πολιτισμός, θα δωθεί ακόμα μια εντολή στους τροχονόμους των Ιωαννίνων από την κατοχική κυβέρνηση της τρόϊκας να κόβουν αναίτιες κλήσεις για να γεμίσουν τα δημόσια ταμεία της τρόϊκα και να φάνε οι ξένοι τοκογλύφοι, για να μη μιλήσουμε για τα ανάπηρα άτομα που πλέον θα είναι απαγορευτική η εισοδόςτους στο κέντρο. Αυτά έχουν γίνει σε όποιες πόλεις έχει εφαρμοστεί το μέτρο της πεζοδρόμησης. Ουσιαστικά αυτά γίνονται για να φάνε τα διάφορα λαμόγια από τον κρατικό κορβανά, περισσότερο από όσο κλέβαν μέχρι τώρα!
Τη μελέτη, αφού πρώτα γίνει επεξεργασία της, η νυν Δημοτική Αρχή θα την καταθέσει προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο. Με την ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης όπως δήλωσε χθες ο αντιδήμαρχος Έργων κ. Βασίλης Μασσαλάς, δίνεται η δυνατότητα πλέον για την υποβολή προτάσεων για ένταξη των έργων στο ΕΣΠΑ.
Ήδη ολοκληρώθηκε η πρώτη μελέτη που αφορά την πεζοδρόμηση ενός ευρέως δικτύου οδικών αξόνων, το οποίο με προϋπολογισμό 6 εκ. ευρώ περιλαμβάνεται στο Ολοκληρωμένο Σχέδιο Αστικής Ανάπτυξης.
Η μελέτη αυτή, προβλέπει την πεζοδρόμηση των οδών: Μιχαήλ Αγγέλου, Γρηγορίου Σακκά, Βλαχλείδη, Παπαδοπούλου, Παπάζογλου, Αραβαντινού, Λόρδου Βύρωνα, τα δρομάκια πέριξ αυτής και η Κωλέττη.
Με τη δεύτερη υπό εκπόνηση μελέτη, προβλέπεται πεζοδρόμηση της πλατείας Τοσίτσα, της οδού Τοσίτσα, της πλατείας Χατζηκώστα, όλων των δρόμων του ιστορικού κέντρου, μεταξύ των οποίων οι: Κουντουριώτη, Καλάρη, Ανεξαρτησίας.
Ο κ. Μασσαλάς εξηγώντας τη λογική στην οποία στηρίζονται οι παραπάνω πεζοδρομήσεις, είπε ότι προτείνονται ώστε «να παρέχεται η δυνατότητα σε κάποιον να ξεκινήσει από το κέντρο της πόλης και να φτάνει μέχρι το Κάστρο και την παραλίμνιο».
ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ
Μετά τις πεζοδρομήσεις, προτεραιότητα έχουν οι ποδηλατόδρομοι. Στο πλαίσιο αυτό γίνεται προεργασία για την ολοκλήρωση του ποδηλατόδρομου από τον Μάτσικά μέχρι την Ακτή Μιαούλη, με αξιοποίηση και των τμημάτων που έχουν κατασκευαστεί και στη διαμόρφωση ποδηλατόδρομου από το κέντρο της πόλης μέχρι το Πανεπιστήμιο.
http://www.proinoslogos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3541&catid=13