Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 1 Φεβρουαρίου 2011

Παράπονα για το ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας

Παράπονα συμπολίτη μας για το ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας
Διαβάστε παρακάτω μήνυμα παράπονων συμπολίτη μας για τις τιμές και τις υπηρεσίες του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας
Δεν είμαι ντόπιος, απλά δουλεύω στην Ηγουμενίτσα. Το ένα πράγμα που μου έκανε τρομερή εντύπωση όταν ξεκίνησα να εργάζομαι εδώ ήταν οι τιμές των ΚΤΕΛ.
Ειδικά μετά τις αυξήσεις της Πρωτοχρονιάς τα πράγματα είναι πλέον ανεξέλεγκτα. Ενδεικτικά αναφέρω πως η τιμή του εισιτηρίου για Αθήνα είναι 44.5 ευρώ και για Θεσσαλονίκη 41.3 ευρώ!!! Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη η κατάσταση είναι ιδιαίτερα αστεία αν σκεφτεί κανείς πως με τη μείωση της απόστασης λόγω Εγνατίας και παρά τα διόδια του Πολύμυλου και των Μαλγάρων και παρά την πανάκριβη (πλέον) βενζίνη το κόστος του εισιτηρίου του ΚΤΕΛ είναι σχεδόν το ίδιο με αυτό της χρήσης Ι.Χ. Κοστίζει δηλαδή το ΚΤΕΛ περίπου τα ίδια λεφτά σε κάποιον με το να ταξιδέψει μόνος με το Ι.Χ. του, χωρίς να μοιραστεί βενζίνες και διόδια με συνεπιβάτες, κάτι που πρέπει να αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία...Συγχαρητήρια λοιπόν στους υπεύθυνους του ΚΤΕΛ, ίσως πρέπει να ενημερωθεί και το βιβλίο ρεκόρ Guinness και να δοξάσετε έτσι τη Θεσπρωτία με αυτή σας την πρωτιά...
Το ακόμα πιο αστείο με το συγκεκριμένο ΚΤΕΛ είναι πως σε αντίθεση με την πλειοψηφία των άλλων ΚΤΕΛ της χώρας δεν εκδίδει μειωμένα εισιτήρια σε μετ'επιστροφής διαδρομές αλλά εκδίδει μόνο απλά εισιτήρια. Ούτε έχει κάποια άλλη προσφορά, π.χ. στα 4 εισιτήρια δώρο άλλο 1, κτλ. Ενδεικτικά αναφέρω: ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης/Αττικής, εισιτήριο Αθήνα-Θεσσαλονίκη απλή μετάβαση 42 ευρώ, τιμή εισιτηρίου μετ'επιστροφής 65 (συνολική έκπτωση δηλαδή σχεδόν 25% στα δύο δρομολόγια), ΚΤΕΛ Πιερίας, στα 4 εισιτήρια μετ'επιστροφής για Αθήνα, δώρο 1 εισιτήριο.
Να μη μιλήσω για τις υπηρεσίες που σου προσφέρουν τα ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας με την πλειοψηφία των οδηγών να καπνίζουν ασταμάτητα ή να μιλούν στο κινητό τους τηλέφωνο και οι υπεύθυνοι των ΚΤΕΛ να σφυρίζουν αδιάφορα όταν καταγγέλεις συγκεκριμένα περιστατικά.
Προσωπικά από αντίδραση έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο ΚΤΕΛ και είτε συνταξιδεύω με γνωστούς/φίλους με Ι.Χ. είτε χρησιμοποιώ το ΚΤΕΛ Κέρκυρας όταν βολεύει που εκδίδει μειωμένα μετ'επιστροφής εισιτήρια. Και ασφαλώς ελπίζω πως του χρόνου δεν θα βρίσκομαι στην Ηγουμενίτσα, πως θα έχω φύγει με μετάθεση. Λυπάμαι όμως τους ντόπιους που παραμένουν και δέχονται αδιαμαρτύρητα και παθητικά την όλη κατάσταση...
ZETA
Φεβρουάριος 01, 2011
N'αγιάσει το στόμα σου φίλε. Επιτέλους κάποιος τα είπε και δημόσια!!! Πολύ καιρό ήθελα να καταγγείλω ακριβώς τα ίδια πράγματα που καταγγέλεις. Είμαι 2 χρόνια φοιτήτρια εδώ, η καταγωγή μου είναι από τη Θεσσαλονίκη. Σε αυτά τα 2 χρόνια δεν έχει έρθει άνθρωπος να με επισκεφθεί λόγω του απλησίαστου εισιτηρίου. Και εγώ αναγκαστικά πηγαινοέρχομαι μόνο για Χριστούγεννα, Πάσχα και καλοκαίρι. Δυστυχώς ο νομός δεν διαθέτει σιδηρόδρομο και αυτό το μονοπώλιο που δημιουργείται από τα ΚΤΕΛ τους δίνει το ελεύθερο να χρεώνουν ό,τι θέλουν. Όταν μάλιστα τους ρωτάς αν εκδίδουν μειωμένα εισιτήρια μετ'επιστροφής σε κοιτούν σαν να τους μιλάει εξωγήινος. Πολύ ενδιαφέρουσα η πληροφορία που παραθέτεις για το ΚΤΕΛ Κέρκυρας, θα το δοκιμάσω και εγώ. Να προσθέσω σε αυτά που γράφεις ότι και το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων δίνει στα 4 εισιτήρια (που εκδίδονται μέσα σε διάστημα 2 μηνών) 1 δώρο, είναι λίγο δύσκολο βεβαια να ταξιδεύεις κάθε 15νθήμερο, αλλά είναι κι αυτό ένα κίνητρο του ΚΤΕΛ προς το επιβατικό κοινό. Και τέλος, υπάρχουν και ιδιωτικά ταξιδιωτικά γραφεία που πραγματοποιούν αυθημερόν εκδρομές κάποια Σάββατα προς 25 ευρώ (60 ευρώ κέρδος σε σχέση με το ΚΤΕΛ) και εννοείται ότι στηρίζω κάθε τέτοια προσφορά. Συγγνώμη αν σας κούρασα αλλά ήθελα πολύ καιρό να διατυπώσω αυτό το 'παράπονο' και με παρακίνησαν τα όσα έγραψε ο/η φίλος,-η.
http://e-igoumenitsa.gr/news/igoumenitsa/6044.html




ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΗΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Πηγή: ΡΑΔΙΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ 89,2 - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ!!!
Έντονο προβληματισμό μου προκάλεσε η παρακάτω επιστολή, ως προς τη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στον χώρο του λιμανιού:
«Κύριε εκδότη. Επιβάτης ων, προερχόμενος από
Ευρωπαϊκό Κράτος, αποβιβάστηκα στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, συνοδευόμενος από συγγενικό μου πρόσωπο.Διευκρινίζω πως είμαι Άτομο με Ειδικές Ανάγκες, σαν ανάπηρος, που τον μεγαλύτερο χρόνο μου τον ζω σε Ευρωπαϊκή Χώρα.
Στο καράβι μας ενημέρωσαν πως στο λιμάνι αναμένει λεωφορείο που θα μας μεταφέρει στην έξοδο, χωρίς άλλη επιβάρυνση.
Πράγματι ήταν στη θέση του το Λεωφορείο. Μόνο που αυτό ήταν απροσπέλαστο για ανάπηρο άνθρωπο αφ’ ενός και αφ’ ετέρου η φόρτωση των αποσκευών ξεκαθαρίστηκε από τους υπεύθυνους πως ήταν υποχρέωση του επιβάτη. Με ντροπή και πικρία και με τη βοήθεια του συγγενούς μου και άλλων δύο συνεπιβατών, κατόρθωσα και επιβιβάστηκα στο Λεωφορείο και με την ίδια δυσκολία με κατέβασαν στην έξοδο του λιμανιού. Όταν ζητήσαμε πληροφορίες για τη μετάβασή μας στην πόλη προορισμού, μας παρέπεμψαν στην πιάτσα ΤΑΧΙ, όπου μάθαμε πως θα έπρεπε να πάμε στη Μακεδονία με ΤΑΧΙ, γιατί δεν υπήρχε η δυνατότητα να εξυπηρετηθούμε με λεωφορείο Υπεραστικών Συγκοινωνιών.
Κύριε Διευθυντά.Σας τα γράφω αυτά για να πιέσετε την ηγεσία του Λιμανιού, να επισκεφθεί όποιο λιμάνι Κράτος της Ευρώπης επιθυμεί για να δει πως εξυπηρετούνται οι συνάνθρωποί μας.Μήπως και γίνει και το δικό μας λιμάνι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών ως προς την ποιότητα παροχής των υπηρεσιών του.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Χριστοφορίδης Χρυσόστομος
Μετά την παραλαβή της παραπάνω επιστολής, επειδή είχα την εντύπωση πως το λεωφορείο που εξυπηρετεί το λιμάνι, ανήκε στο ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας, απευθύνθηκα στη Διοίκηση του για εξηγήσεις.
Ω, του θαύματος.
Έμεινα άναυδος με τις πληροφορίες που συγκέντρωσα.
•Ο διαγωνισμός για την ενοικίαση Λεωφορείων δεν γνωστοποιήθηκε από τη Διοίκηση του λιμανιού στο ΚΤΕΛ!
•Ο διαγωνισμός προέβλεπε λεωφορείο χαμηλού επιπέδου, Αστικό Τύπου ΕΥΡΩ 5, με θέσεις καθημένων και κυρίως, με ειδική ράμπα, για την εξυπηρέτηση ΑμεΑ.
•Το λεωφορείο που τελικά επιλέχθηκε για να νοικιαστεί για τις ανάγκες του λιμανιού, δεν διαθέτει καμιά από τις προϋποθέσεις του λιμανιού.
•Με αυτά τα δεδομένα και αν φυσικά ευσταθούν οι πληροφορίες που πήρα από το ΚΤΕΛ, μάλλον η διοίκηση του λιμανιού είναι εκτεθειμένη.
Δεν γνωρίζω αν ο διαγωνισμός έγινε από την παρούσα ή την προηγούμενη Διοίκηση. Αυτό όμως που γνωρίζω είναι πως η σημερινή Διοίκηση, οφείλει ΑΜΕΣΑ να προβεί τόσο στον έλεγχο, όσο και στην αποκατάσταση της όποιας παρανομίας ή παρατυπίας.
Επίσης δεν γνωρίζω αν η καταγγελία σε βάρος της έλλειψης πληροφοριών και ενημέρωσης έχει να κάνει και με εσκεμμένη παραπληροφόρηση. Γιατί ο Σταθμός του ΚΤΕΛ απέχει ελάχιστα από το λιμάνι. Για το θέμα αυτό όμως θα επανέλθω, αφού τύχω της απαραίτητης ενημέρωσης από πλευράς Διοίκησης ΟΛΗΓ.

http://892fm.blogspot.com/2011/01/blog-post_7903.html