Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Διμερή συνάντηση για τη σιδηροδρομική γραμμή Ηγουμενίτσα - Καλαμπάκα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
Δίκτυα προς όφελος του κεφαλαίου
«Ανάπτυξη» επίγειων, θαλάσσιων και εναέριων μεταφορών σε όφελος της πλουτοκρατίας προωθεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ
Η δημιουργία προϋποθέσεων - αλλά και η αναζήτηση των απαιτούμενων κεφαλαίων - για τη μετατροπή της Ελλάδας σε «διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης», ήταν το θέμα της διμερούς συνάντησης μεταξύ του γγ του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χ. Τσιόκα και του γενικού διευθυντή Κινητικότητας και Μεταφορών της ΕΕ M. Ruete. Η παραπάνω συνάντηση εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης πολιτικής της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ για την «ανάπτυξη» του συνόλου των εγχώριων μεταφορών προς όφελος του ντόπιου και ξένου μονοπωλιακού κεφαλαίου, την ίδια στιγμή που εντείνει τον επικίνδυνο για τα λαϊκά στρώματα ανταγωνισμό με τον «εξ ανατολών γείτονα»...
Αποφασίστηκε, επίσης, ο εμπλουτισμός του οδικού δικτύου της Πελοποννήσου και η αναβάθμιση της Πάτρας σε κεντρικό λιμενικό κόμβο της χώρας ως πύλη εξόδου προς την Ιταλία.
Σχετικά με το σιδηροδρομικό δίκτυο, συζητήθηκε η ένταξη του κεντρικού δικτύου του σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας στο «ΔΔΜ», η ανάπτυξη της «σιδηροδρομικής Εγνατίας» και του Δυτικού Αξονα με προτεραιότητα τη γραμμή Ηγουμενίτσα - Ιωάννινα - Καλαμπάκα (Κοζάνη), με σκοπό την εξασφάλιση εξόδου προς Αλβανία, ΠΓΔΜ, Βουλγαρία και Τουρκία. Τέλος, όσον αφορά τα λιμάνια και τα αεροδρόμια, στον υπάρχοντα σχεδιασμό εντάσσονται τα λιμάνια: Καλαμάτας, Κατάκολου και Σαντορίνης και τα αεροδρόμια Νέας Αγχιάλου και Καλύμνου.
http://www.rizospastis.gr/page.do?publDate=4/5/2011&id=13538&pageNo=21&direction=1