Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Η Αγλαϊα Κυρίτση υπέβαλε την παραίτηση της από το Δ.Σ. της Π.Σ.Ε.


Η Αγλαΐα Κυρίτση υπέβαλε την παραίτησή της από μέλος του Δ.Σ. της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος.
ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΛΕΙΣΘΕΝΟΥΣ 1...5 105 52 ΑΘΗΝΑ ΤΗΛ.:210-3243822 – Fax: 2103243281www.panepirotiki.com - email: info@panepirotiki.comΑθήνα 18-12-2013
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Δ.Σ της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος, στη συνεδρίαση της 17/12/2013, ασχολήθηκε- μεταξύ άλλων- και με την υποβολή παραίτησης της Διοικητικής Συμβούλου και Εφόρου Τύπου της ΠΣΕ κας Κυρίτση Αγλαΐας, καθώς και με την αναπλήρωσή της.
Το πλήρες κείμενο της παραίτησης της Αγλ. Κυρίτση- που ανέγνωσε εισηγητικά ο Α’ Αντιπρόεδρος της ΠΣΕ κος Κολιούσης Σωτήρης- έχει ως εξής:
«Προς τον κ. Γ. Οικονόμου πρόεδρο του ΔΣ της ΠΣΕ Αγαπητέ πρόεδρε, σου είναι γνωστό ότι από πολλά χρόνια προσπαθούσα να βοηθήσω την ΠΣΕ σε κάθε περίπτωση που μου δινόταν η δυνατότητα (διοργάνωση ΠΙΤΑΣ ΤΟΥ ΗΠΕΙΡΩΤΗ, ντοκυμαντέρ και εκδήλωση για τα ΜΑΡΤΥΡΙΚΑ ΧΩΡΙΑ κλπ),ιδιαίτερα στον τομέα της επαγγελματικής μου ενασχόλησης, της δημοσιογραφίας,και μάλιστα στο χώρο της κρατικής τηλεόρασης. Έτσι ήταν μεγάλη τιμή για μένα να περιληφθώ στο ψηφοδέλτιο της ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ, να εκλεγώ στο ΔΣ και στη συνέχεια να εκλεγώ στο προεδρείο του ΔΣ με ευθύνη για τον τύπο.Υπολόγιζα μάλιστα ότι σύντομα θα είχα μεγαλύτερη ευχέρεια χρόνου και θα μπορούσα να είμαι πιο αποτελεσματική και να προσφέρω ακόμη περισσότερο.Δυστυχώς οι εξελίξεις στην ΕΡΤ, με αποκορύφωμα το «μαύρο» στις οθόνες και τις καρδιές μας, ανέτρεψαν ριζικά τους προγραμματισμούς.
Πρόεδρε, και με την ιδιότητα μου της εκπροσώπου των εργαζομένων στην ΕΡΤ θέλω άλλη μια φορά να εκφράσω τις ευχαριστίες μας για την ολόθερμη, άμεση συμπαράσταση του ΔΣ της ΠΣΕ και όλων των Ηπειρωτών της αποδημίας στο δίκαιο αγώνα μας για τη Δημόσια ραδιοτηλεόραση.
Καταλαβαίνεις όμως ότι ο αγώνας στον οποίο έχω ταχθεί και σεις συνεχίζετε να στηρίζετε, δε μου επιτρέπει να ασκήσω τα καθήκοντα μου ως μέλος του ΔΣ της ΠΣΕ.Θα σε παρακαλέσω λοιπόν, να θέσεις στην επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ την παραίτηση μου από μέλος του ΔΣ της ΠΣΕ με την παράκληση να γίνει δεκτή.Η παραίτηση μου βεβαίως αυτή δε σημαίνει παραίτηση και από την ενεργό μου συμπαράσταση στο τιτάνιο έργο της Συνομοσπονδίας μας. Και έχω τη βεβαιότητα ότι ο συμπατριώτης που από το ψηφοδέλτιο της ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ θα εκλεγεί στη θέση μου στο ΔΣ και όποιον υποδείξει η ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ για το προεδρείο στη θέση του εφόρου τύπου, όχι μόνο θα ανταποκριθεί αλλά και θα συμβάλει θετικά στο ανέβασμα της δράσης της ΠΣΕ.
Τον Σωτήρη Κολιούση Α' Αντιπρόεδρο του ΔΣ της ΠΣΕ και επικεφαλής της ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ, που κοινοποιώ την επιστολή μου, παρακαλώ να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την υπόδειξη των αντικαταστατών μου.
Με πατριωτικούς χαιρετισμούς.Αγλαΐα Κυρίτση»
Στη συνέχεια ο κ. Σωτ. Κολιούσης εξέφρασε τη λύπη της Ηπειρωτικής Συσπείρωσης για την αντικειμενική αδυναμία της Αγλαΐας να ευρίσκεται στην ΠΣΕ και- αφού ζήτησε από το ΔΣ να επαναβεβαιώσει την αγωνιστική συμπαράστασή του προς την Αγλ. Κυρίτση αλλά και το σύνολο των εργαζομένων της ΕΡΤ- πρότεινε την αποδοχή της παραίτησης.Το Δ.Σ. μετά από σύμφωνη γνώμη και του προέδρου και άλλων μελών του Δ.Σ., που τοποθετήθηκαν, εκφράζοντας ομόφωνα τη λύπη του για την παραίτηση της εκλεκτής συναδέλφου, την κατανόησή του στους λόγους που επικαλείται και κυρίως στην αγωνιστική συμπαράστασή του, έκανε ομόφωνα δεκτή την παραίτησή της.
Τέλος, μετά από εισήγηση του αντιπροέδρου της ΠΣΕ Σωτήρη Κολιούση και επικεφαλής της Ηπειρωτικής Συσπείρωσης), που το ΔΣ την έκανε ομόφωνα αποδεκτή: στη θέση της παραιτηθείσης στο ΔΣ εκλέχτηκε ο κ. Σωτήρης Γιώτης, ως πρώτος επιλαχών από το ψηφοδέλτιο της περιφέρειας Ιωαννίνων. στη θέση του Εφόρου Τύπου εκλέχτηκε ομόφωνα- ύστερα από μυστική ψηφοφορία- ο κ. Σπυρίδων Τζίμας.
Ο νεοεκλεγείς Έφορος Τύπου, αφού ευχαρίστησε τα μέλη του ΔΣ για τα σχόλια συμπαράστασης, τις παραινέσεις και τις ευχές, διαβεβαίωσε πως θα δράσει για το καλό της ΠΣΕ στα πλαίσια του καταστατικού της για την αναβάθμιση της επικοινωνίας με τον έξω κόσμο.
Το Γραφείο Τύπου της ΠΣΕ.