Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023

Έξω οι λαθρομετανάστες


Σάλτα και γαμίσου μικροαστούλη!!! Δεν τους γουστάρουμε τους λαθρομετανάστες και ούτε θα τους γουστάρουμε ποτέ!!!

Και επειδή σαν μικροαστούλης που είσαι δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβεις σε τι κόλαση ζει η εργατική τάξη, που δεν τη έχεις φανταστεί ούτε στους πιο φρικτούς σου εφιάλτες, επειδή αυτοί οι λαθρομετανάστες που φέρνουν βυθίζουν την εργατική τάξη σε μεγαλύτερη κόλαση από αυτήν που βρισκόταν, επειδή εγώ δεν είμαι ούτε βιομήχανος ούτε τσιφλικάς να θέλω περισσότερα εργατικά χέρια για να εξαθλιώσω περισσότερο την ζωή των εργατών, γιαυτό σου λέω σάλτα και γαμίσου!!!

Επειδή σαν μικροαστικό φοιτηταριάτο που είσαι, που το παίζεις «ανθρωπιστής», που και τώρα βολεμένος είσαι, και όταν τελειώσεις τη σχολή σου πάλι βολεμένος θα είσαι, κυρ Παντελή, που έχεις κάνει ψωμοτύρι τη λεξη ενώ στην ουσία αναφέρεσαι σε σένα τον ίδιο, και δεν με ενδιαφέρει αν το κάνεις από ηλιθιότητα ή είσαι πληρωμένος από την CIA, το ίδιο αποτέλεσμα έχει, γιαυτό σου λέω, αϊ σάλτα και γαμίσου μικροαστούλη!!!

Και όλη αυτή η μουσική τραπ και η αλητεία είναι απόρροια της εξαθλίωσης της εργατικής τάξης, που δεν έχει πια κανένα μέλλον, και το μόνο μέλλον που έχει είναι να γίνει μετανάστης μπας και σωθεί, γιαυτό σου λέω, αϊ σάλτα και γαμίσου!!!!

Σχολιο.- Μα οι κυβερνώντες τους φέρνουνε τους λαθρομετανάστες, και τους δίνουν επιδόματα. Και όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκόσμια. Υποστηριχτές της μετανάστευσης είναι η Μέρκελ, ο Ομπάμιας, ο Κλίγκον, ο Τζίφρας, ενώ ο Μητσοτάκουλας έχει διακηρύξει χίλιες φορές ότι είναι ενάντια στον νατιβισμό, στους αυτόχθονες δηλαδή, στους ντόπιους, στους Έλληνες. Τι κοινό έχω εγώ με όλους αυτούς; Τι κοινό έχω εγώ με τον αληταρά κωλόγερα Γκουτιέρεζ του αποικιοκρατικού ξεφτιλοΟΗΕ που υποστηρίζει τη μετανάστευση ενάντια στους αυτόχθονες; Τι κοινό έχω εγώ με το χαπακωμένο παλιοτόμαρο Τζίφρα που πήγε στη διεθνή διάσκεψη του αποικιοκρατικού ξεφτιλοΟΗΕ στο Μαρόκο και έβαλε και αυτός τη τζίφρα του να κουβαλήσουν 300 εκατομμύρια λαθρομετανάστες στην Ευρώπη;

https://litlepost.blogspot.com/2023/09/8-2023.html