Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Καταγγελία για χυδαία αντιφιλοζωϊκή συμπεριφορά οδηγού ΚΤΕΛ Ηγουμενίτσας

Καταγγελία για χυδαία αντιφιλοζωϊκή συμπεριφορά οδηγού ΚΤΕΛ Ηγουμενίτσας
Γράφει η Αηδώνη Ράνια
Και μόνο έτσι μπορώ να χαρακτηρίσω τη συμπεριφορά του κ. Γ. Η. Οδηγού του ΚΤΕΛ Ηγουμενίτσας ο οποίος εκτελούσε το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα – Θεσσαλονίκη τη Παρασκευή 8 Ιανουαρίου στις 13:30 και στο οποίο ήμουν επιβάτης. Επιβάτης μαζί με το κατοικίδιό μου. Ένα γατάκι 3 μηνών. Ο εν λόγω οδηγός όταν είδε το ζωάκι αντέδρασε με απόλυτα αγενέστατο, προσβλητικό ακόμα στο τέλος και με σεξιστικό τρόπο!!!!!!! Με φωνές και τριτοκοσμική συμπεριφορά απαίτησε να μπει το ζωάκι στις αποσκευές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Να σημειώσω ότι το γατάκι ήταν σε ειδικό κλουβάκι μεταφοράς και μαζί μου είχα το βιβλιάριο υγείας του με τα εμβόλια τα οποία είμαι υποχρεωμένη να έχω κάνει ούτως ώστε να μπορέσω να το ταξιδέψω. Βέβαια, ο οδηγός δε μου ζήτησε ποτέ να ελέγξει το βιβλιάριο στη περίπτωση που θα μπορούσα να ήμουν μία ασυνείδητη που έβαλα ένα αδέσποτο γατάκι σε ένα κλουβί και επιχείρησα να το ταξιδέψω! Ακόμα και όταν του ζήτησα εγώ η ίδια να το δει εκείνος δεν έδειξε καν να ενδιαφέρεται παρά συνέχισε τις φωνές και την απαράδεκτη υβριστική συμπεριφορά!!!!!!!!!!!!!!!! Σύμφωνα με τον Νόμο 2963/2001 περί της οργάνωσης και λειτουργίας των δημόσιων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία τον οποίο μπορείτε να βρείτε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, τεύχος πρώτο, Αρ. Φύλλου 268, 23 Νοεμβρίου 2001, αναφέρεται στο άρθρο 15 παράγραφος 1ιδ : απαγορεύουν τη μεταφορά ζώων, πλην των περιπτώσεων ζώων συνοδείας αναπήρων ή μικρών κατοικίδιων ζώων, που μεταφέρονται με κατάλληλα για το σκοπό αυτόν μέσα. Ο Νόμος αυτός υπάρχει και στην επίσημη ιστοσελίδα των ΚΤΕΛ http://www.ktel.org/ στην οποία σε παραπέμπει ακόμα και το ίδιο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών εάν επισκεφθείτε τη δική του ιστοσελίδα τη Καρτέλα Επιβατικές Μεταφορές / ΚΤΕΛ. Θα σημειώσω λοιπόν εδώ το σημαντικότερο της ιστορίας. Τη προηγούμενη ημέρα του ταξιδίου εκτύπωσα τον αντίστοιχο νόμο και τον πήρα μαζί μου για κάθε ενδεχόμενο. Όταν ήρθαμε σε σύγκρουση με τον εν λόγω «κύριο» και του ζήτησα να διαβάσει το τι λέει ο νόμος πήρα την εξής απάντηση : «Δε με νοιάζει τι λέει ο νόμος!» συνοδευόμενα με άλλα επιθετικά σχόλια προς το πρόσωπό μου ο οποίος δεν πτοήθηκε καθόλου από την παρουσία του Λιμενικού ο οποίος ήρθε για να διευθετήσει το θέμα. Τα επιθετικά σχόλια είχαν αποδέκτη και έναν ευγενέστατο κύριο ο οποίος γνώριζε καλά τον νόμο και τι συμβαίνει γενικότερα και προσπάθησε να του μιλήσει. Να μη σχολιάσω περαιτέρω τη στάση του οργάνου η οποία ήταν απαθέστατη αντί να επιβάλλει τη τάξη και να εξετάσει το ζήτημα. Όταν διάβασε το νόμο μετά βίας ψέλλισε μέσα από τα δόντια του «Άφησέ την να ανέβει.» Δε ξέρω, ίσως να γνωρίζονταν μεταξύ τους αλλά δεν πάει έτσι. Σας γελάσανε. Ο σεβασμός στο διαφορετικό, στο δικαίωμα στην ζωή και στην ποιότητα ζωής, όπως και εκείνο το αποπνικτικό αίσθημα αδικίας είναι αυτά που ο κάθε άνθρωπος πρέπει να υπεραστίζεται! Γιατί κύριοι εκεί στα ΚΤΕΛ να θυμάστε ότι είμαστε ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ και είστε υποχρεωμένοι να μας σέβεστε! Δεν μας μεταφέρετε τζάμπα και επίσης δεν μας κάνετε και χάρη!!!!!! Πληρώνουμε εισιτήρια και ακριβά εισιτήρια συγκριτικά με την εξυπηρέτηση που παρέχετε και τη ποιότητα των ταξιδίων. Και πάνω από όλα δε πληρώνουμε για να μας εξυβρίζουν οι οδηγοί σας οι οποίοι πάσχουν από σύνδρομο ιδιοκτησίας όπως όλοι οι Έλληνες! Γιατί είτε είναι ιδιοκτήτες των λεωφορείων, είτε τα ενοικιάζουν υπόκεινται στη πολιτική των ΚΤΕΛ και στους αντίστοιχους νόμους. Από μικρό παιδί θυμάμαι άσχημες συμπεριφορές οδηγών ΚΤΕΛ της Ηγουμενίτσας, χωρίς να τους τοποθετώ όλους σε ένα τσουβάλι. Υπάρχουν αρκετοί ευγενικοί και καλοί άνθρωποι. Αλλά αγαπητοί συμπατριώτες μου, πια, μεγαλώσαμε! Έχω ταξιδέψει με ΚΤΕΛ, τρένο και αεροπλάνο σε πολλά μέρη της Ελλάδας και στο εξωτερικό. Ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοια συμπεριφορά. Και δεν είναι η άρνηση της μεταφοράς του κατοικίδιου στη καμπίνα ακόμα κι αν ορίζει ο νόμος διαφορετικά εφ’ όσον πληρεί τις προϋποθέσεις, γιατί την έχω αντιμετωπίσει ξανά και αλλού –αν και μόνο στα ΚΤΕΛ- Πουθενά, όμως δεν έχω αντιμετωπίσει φωνές, ύβρεις, υποτίμηση και ειρωνεία!!!!!!!!!! Ένας φοιτητής στην Ηγουμενίτσα που διαμένει μόνιμα στην Αθήνα δηλώνει σε φιλοζωική ιστοσελίδα ( http://www.mycat.gr ) : «Υπάρχουν κάποιοι οδηγοί από την Ηγουμενίτσα που με αφήνουν να παίρνω το ζωάκι επάνω και είναι ευγενικοί. Ένας κάποτε μου συμπεριφέρθηκε πάρα πολύ άσχημα. Το έβαλε στις αποσκευές και όταν κάναμε στάση ζήτησα να ανοίξει λίγο για να πάρει αέρα. Μετά από έναν διάλογο πλησίασε και σήκωσε το χέρι του λέγοντας “Άντε μην σε αρχίσω τώρα.” Στο αεροπλάνο αφήνουν κανονικά τις γάτες (αρκεί φυσικά να υπάρχει βιβλιάριο ή πιστοποιητικό υγείας με υπογραφή και σφραγίδα του κτηνιάτρου) μέσα στο κλουβί. Τι διαφορά έχει με το να μπει μέσα στο λεωφορείο;;; Μήπως στα ΚΤΕΛ είναι πιο κομπλεξικοί ορισμένοι; Τέλος στα λεωφορεία στην Αθήνα δεν έχω αντιμετωπίζει ποτέ το παραμικρό πρόβλημα.» Είναι πολύ λυπηρό ο πολίτης να μην μπορεί να εξυπηρετηθεί με σεβασμό και με βάση τα δικαιώματά του. Είμαστε κοινωνικά αμόρφωτοι, κάτι το οποίο ρίχνει το επίπεδο της χώρας μας. Και η διαφθορά δεν είναι μόνο η κατάχρηση του δημόσιου χρήματος αλλά και το να παίρνεις λεφτά για να μεταφέρεις ένα ασυνόδευτο ζωάκι στη καμπίνα απειλώντας ότι θα το βάλεις στις αποσκευές, όπως μου κατήγγειλε μία φίλη. Στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης είχα το άγχος ότι ίσως κάποιος αρνηθεί, αλλά τουλάχιστον είναι ευγενικοί και καταφέρνω να συνεννοηθώ. Έως τώρα δε μου έχει τύχει άσχημη συμπεριφορά. Γιατί να εκτυπώσω, όμως, το νόμο και να τον πάρω μαζί μου λίγο πριν ταξιδέψω με ΚΤΕΛ Ηγουμενίτσας; Είναι πολύ απλό!! ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ! Και αυτό είναι το τραγικό…… Όπως και η φράση μίας φίλης τη προηγούμενη μέρα : «Κοίτα μη τύχεις σε κανέναν περίεργο Ηγουμενιτσιώτη και έχεις ιστορίες…» Όλα αυτά δηλώνουν πολλά για τη κουλτούρα του Νομού μας… Κατάγομαι από εδώ και θέλω να έχω να λέω όμορφα πράγματα για τον τόπο μου. Κάθε φορά, όμως, που ταξιδεύω και έρχομαι για λίγο πίσω, δεν με βοηθάτε καθόλου… Δυστυχώς….
Αηδώνη Ράνια

e-igoumenitsa.gr




 
ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ:ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΜΙΚΡΟΣΩΜΑ ΖΩΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΤΕΛ/ΟΣΕ ΣΕ ΚΛΟΥΒΑΚΙΑ
http://www.facebook.com/#/group.php?gid=425680580603&ref=nf