ΜΩΥΣΗΣ ΕΛΙΑΣΑΦ - ΓΙΑΝΝΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΎΛΟΥ.
Αυτό το δίδυμο διοργανώνει αύριο στα Γιάννενα συνέδριο για να εξηγήσει στους Ηπειρώτες, λοιπούς Έλληνες και την παγκόσμια κοινή γνώμη, την..μεγάλη προσωπικότητα του ΑΛΗ ΠΑΣΆ.
Τούς καλώ λοιπόν αύριο να μας εξηγήσουν μέ ποιο τρόπο αυτός ο ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΣ τουρκαλβανός ΤΎΡΑΝΝΟΣ, ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ τούς Έλληνες στο Σούλι και στο Ζάλογγο.!
-Πώς έσπαγε τα ΑΓΙΑ κόκκαλα του Κατσαντώνη και λοιπών κλεφταρματωλών στον Πλάτανο τής λίμνης. -Πώς ΈΠΝΙΞΕ τίς 17 γυναίκες στην λίμνη. -Πώς ΔΟΛΟΦΌΝΗΣΕ τούς Σουλιώτες στο μοναστήρι του Σέλτσου. -Πώς σχεδίασε τον "ΧΑΛΑΣΜΌ της ΠΡΈΒΕΖΑΣ". -Πώς εξαφάνισε ολόκληρο το ... Γαρδίκι; -Πώς πέρασε από την "χατζάρα" του, τούς άμοιρους Γιαννιώτες.
Και αφού μάς τά ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΠΡΏΤΑ ΟΛΑ αυτά, ο Μωυσής και η Γιάννα, μετά να μας πούνε και πόσα γιοφύρια έφτιαξε στα ποτάμια τής σκλαβομένης από τον ίδιο και τούς ομοεθνείς του Ελλάδας, για να κουβαλούν στα Γιάννενα τα δεκάχρονα κοριτσάκια και αγοράκια πού άρπαζε από τίς Ελληνίδες μάνες, φέρνοντάς τα στο χαρέμι του για να ικανοποιεί τίς ανώμαλες ορέξεις του ο ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΣ.
Κι ΕΣΕΙΣ πού θα πάτε να παρακολουθήσετε αυτό το συνέδριο των ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΩΝ απόψεων και ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΏΝ ΙΣΤΟΡΙΚΏΝ θέσεων, θυμηθείτε τούς στοίχους του Αριστοτέλη Βαλαωρίτη.
"Χτυπάτε, πελεκάτε με
σκυλιά, τον Κατσαντώνη
δεν τον τρομάζει Αλήπασας,
φωτιά, σφυρί κι' αμόνι".
Αν είστε πολιτικοί οποιασδήποτε βαθμίδας νά έλθετε μετά στις εκλογές νά ΖΗΤΗΣΕΤΕ ψήφο από τούς ΈΛΛΗΝΕΣ.
Αν είστε εκκλησιαστικοί άνθρωποι θυμηθείτε καί τόν καλόγερο ΣΑΜΟΥΗΛ.
"Ανέβαινε στον Ουρανό και του παπά το ράσο...
καί ενώ τ' ανεβαζ' ο καπνός και ενώ το συνεπαίρνει
τό ράσο ΠΑΝΤΑ αρμένιζε κ' εδιάβαινε σαν Χάρος".
Αν όμως είστε ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΊ και πάτε, τότε όταν γυρίσετε σπίτι σας το βράδυ, σταθείτε μπροστά στον καθρέπτη σας και ...ΦΤΥΣΤΕ τον εαυτό σας.
Πάντως οι ΑΠΛΟΊ ΈΛΛΗΝΕΣ, ΔΕΝ θά είμαστε εκεί, να είστε ΣΊΓΟΥΡΟΙ.
Θα πάμε στις εκκλησίες καί θα ανάψουμε ένα κεράκι στην ΜΝΉΜΗ των χιλιάδων δολοφονημένων Ελλήνων από τον Αλή Πασά πού το .... έργο του, ΕΣΕΙΣ θα ΤΙΜΑΤΕ εκείνη την ώρα.
https://litlepost.blogspot.com/2021/10/23-2021.html
"Έλα, σκατότουρκε…..έλα Εβραίε, απεσταλμένε από τους
γύφτους έλα ν’ ακούσεις τα κερατά σας, -γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη
σας. Τι θαρεύσετε κερατάδες…..δεν εντρέπεσθε να ζητείτε από ημάς συνθήκην με
έναν κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας
και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα!.....Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα
πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο!"
Ο Aρχιστράτηγος της Ελλάδας, Γεώργιος Καραϊσκάκης.
https://litlepost.blogspot.com/2021/10/23-2021.html
Για την γιαννιώτικη ξεφτίλα δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ενημέρωση. Τις πληροφορήθηκε το πανελλήνιο, τις ακαθαρσίες
ο δήμαρχος σε συνεργασία με την Αγγελοπούλου θα κάνουν συνέδριο για το πόσο ωφέλησε τους Έλληνες ο Αλή Πασάς .
Έχουν απορίες κάποιοι τι δουλειά έχει εκεί η Αγγελοπούλου. Δεν ειναι η Αγγελοπουλου στην Επιτροπη για τα 200 χρονια απο την Επανασταση ? Και αντι να ονομασουν το συνεδριο, ξερω γω... "Τα Γιαννενα στην προεπαναστατικη εποχη, θερμοκοιτιδα των Φιλικων και του νεοελληνικου διαφωτισμου" η κατι τετοιο, κανουν διεθνες συνεδριο για τον Αλη Πασα, ως εκδηλωση τιμης για τα 200 χρονια! Στα μετρα δηλαδη του Γερμανου Πρεσβη... που ερχομενος απο το Κοσοβο για να αναλαβει υπηρεσια στην Ελλαδα, δεν καταλαβε σε ποια χωρα ηρθε και αναρωτηθηκε γιατι δεν τιμουμε τον Αλη Πασα ως απελευθερωτη μας αφου στραφηκε εναντια στην υψηλη πυλη... Παρουσια και αλβανων ιστορικων θα γινει η εκδηλωση, που τιμουν τον σκυλο ως εθνικο τους ηρωα...
Σχολιο.- «Αγαπητοί haters, τι σας εκνευρίζει;»: Ο Γερμανός πρέσβης στην Ελλάδα απαντά για tweet του για τον Αλί Πασά
Μία ανάρτηση του Γερμανού πρέσβη Ερνστ Ράιχελ, στάθηκε αφορμή για αντιδράσεις στο Twitter
17.8.2020 | 17:55
Ένα tweet του Γερμανού πρέσβη στην Ελλάδα, Ερνστ Ράιχελ, στάθηκε αφορμή για αντιδράσεις με αποτέλεσμα ο Ράιχελ να επανέλθει και να απευθυνθεί στους "haters".
Την Κυριακή, ο Γερμανός πρέσβης έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter: «Ο Αλή Πασάς, Οθωμανός κυβερνήτης, γνωστός και ως "Λιοντάρι των Ιωαννίνων", προσπάθησε να δημιουργήσει ένα ανεξάρτητο κράτος στην Ήπειρο. Απέτυχε και τον σκότωσαν. Το ακέφαλο σώμα του θάφτηκε εδώ. Σε άλλη ιστορία, είχε πνίξει 18 ντόπιες γυναίκες, επειδή αρνήθηκαν να μπουν στο χαρέμι του».
Ο κ. Ράιχελ συνόδευσε την ανάρτησή του από μία φωτογραφία, από την περιοχή που ετάφη ο Αλί Πασάς με ορισμένους Έλληνες χρήστες του Twitter να του επιτίθενται στα σχόλια με χαρακτηρισμούς.
Ali Pasha, Ottoman governor
aka Lion of Ioannina, tried to create an independent state in Epirus. He failed
and was killed. His headless body was buried here. In another story, he had 18
local maidens drowned because they refused to join his harem.
pic.twitter.com/ospc7ZQ1gZ
— Ernst Reichel (@ReichelErnst) August 16, 2020
Λίγο αργότερα, ο Γερμανός πρέσβης επανήλθε και απάντησε: «Αγαπητοί haters, τι σας εκνευρίζει εδώ; Ότι συμπάσχω με τον Αλί Πασά που έκανε εξέγερση κατά των Οθωμανών; Ή ότι δεν τον συμπαθώ; Και τι σχέση έχει ο Αλί Πασάς με τη σημερινή κατάσταση;»,
Σχολιο.- Ηρθε να μας πουλησει σοφιστειες ο Τευτονας... ή να δωσει γραμμη σε
γιουσουφακια ?
https://litlepost.blogspot.com/2021/10/23-2021.html
Για το συνέδριο στα Γιάννενα προς τιμήν του Αλή Πασά
§ Δεν μπορεί να θεωρήσει πειστική την αναφορά του κου Παναγιωγόπουλου (διευθυντής ερευνών του ΕΙΕ) ότι δεν υπήρχε επιστημονικό ενδιαφέρον για την διαμάχη των Σουλιωτών με τον Αλή Πασά.
§ Από τις ομιλίες του συνεδρίου η αίσθηση που αφήνεται είναι ότι τα Γιάννενα στα χρόνια του Αλή Πασά ήταν μια νέα Αθήνα, γεγονός υπερβολικό και άκρως αμφισβητήσιμο. Άλλωστε και ο κος Παναγιωτόπουλος συμφωνεί σε παλαιότερο κείμενό του ότι στα χρόνια του Αλή Πασά δεν υπήρξε κανένας αγροτικός εκσυγχρονισμός στα πολυάριθμα τσιφλίκια του.
§ Όταν ανέλαβε την εξουσία στα Γιάννενα η πόλη αριθμούσε περίπου 40 χιλ. πληθυσμό και όταν πέθανε δεν ξεπερνούσε τις 20 χιλ. Παραπέμποντας στο βιβλίο του Συνωστισμένες στο Ζάλογγο, ανέφερε στοιχεία για τον πλούτο που συσσώρευσε διά της βίας ο Αλή Πασάς, μιας και κατείχε 880 τσιφλίκια και 1,5 εκατ. γιδοπρόβατα.
§ Δεν πρόκειται επομένως για ένα επιστημονικό συνέδριο, επειδή διαστρεβλώνει την ιστορική πραγματικότητα. Αυτό το συνέδριο αμαυρώνει τα Γιάννενα γιατί τα εμφανίζει, στο έτος εορτασμού των 200 ετών από την έναρξη της Επανάστασης, οι Αρχές της πόλης να τιμούν τον δυνάστη Αλή Πασά.
§ Σχετικά με το μύθευμα ότι επί Αλή Πασά αναπτύχθηκε η Παιδεία πρόκειται για τεράστιο ψέμα γιατί η Παιδεία στα Ιωάννινα αναπτύχθηκε πριν την εξουσία του Αλή και στα χρόνια του παρήκμασε και ελάχιστες μαθητές φοιτούσαν στα δύο εναπομείναντα σχολεία.
§ Τέλος, σχετικά με το άλλο μύθευμα που
διακινείται ότι ο Αλή Πασάς ήταν μέλος της Φιλικής Εταιρείας, πρόκειται για
άλλο ένα ψέμα γιατί ο τύραννος μόλις πληροφορήθηκε για την Φιλική Εταιρεία
ενημέρωσε τον Σουλτάνο για τις επαναστατικές κινήσεις των Ελλήνων, ασχέτως αν ο
Σουλτάνος δεν τον πίστεψε γιατί θεώρησε ότι ήταν ένα ακόμα τέχνασμά του για να
αποτρέψει την σύγκρουση του με τα σουλτανικά στρατεύματα.
https://litlepost.blogspot.com/2021/10/23-2021.html
Εθνική ντροπή το συνέδριο για τον Αλή Πασά!
21|10|2021 | 9:40
Επιστολή-κόλαφος από τον τρισέγγονο του Σουλιώτη αγωνιστή του 1821 και ιστοριογράφου Λάμπρου Κουτσονίκα
Με μία σκληρή επιστολή προς τους διοργανωτές του συνεδρίου της ντροπής για τον Αλή Πασά απαντά ο Νικόλαος Λάμπρου Κουτσονίκας, πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου «Το Σούλι», τρισέγγονος του Σουλιώτη αγωνιστή του 1821 και ιστοριογράφου Λάμπρου Κουτσονίκα.
Ο κ. Κουτσονίκας τοποθετεί ορθά όλα τα ιστορικά γεγονότα για τον Πασά δυνάστη της Ηπείρου και διαμαρτύρεται έντονα για την προσπάθεια αλλοίωσης των πραγματικών γεγονότων. Αναλυτικά αναφέρει:
«Μαθαίνοντας προ ολίγων ημερών ότι στις 22-24/10/2021 θα πραγματοποιηθεί στα Ιωάννινα το διεθνές συνέδριο με θέμα “Ο Αλή Πασάς και η εποχή του”, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση του 1821, συνεκλονίσθην και έμεινα ενεός. Κατ’ αρχήν, ως Ελληνας πολίτης και ύστερα ως πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου “Το Σούλι”, κι ως τρισέγγονος του Σουλιώτη ιστοριογράφου Λάμπρου Κουτσονίκα, επιτελούς του Καραϊσκάκη και των Μποτσαραίων κατά τον Αγώνα, νιώθω το χρέος προς τους προγόνους μας που έπεσαν για τη Λευτεριά ιδιαίτερα ισχυρό. Ως εκ τούτου, επεξηγώ πιο αναλυτικά παρακάτω τους λόγους για τους οποίους εμείς οι Σουλιώτες είμαστε αντίθετοι με την πρωτοβουλία του δημάρχου Ιωαννίνων.
Κατ’ αρχήν, τα Ιωάννινα αποτελούσαν πάντα ένα σταυροδρόμι πολιτισμών και στρατηγικό κόμβο στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, με αποτέλεσμα να μη χάνουν ποτέ τη σημασία τους. Επομένως, ο Αλή Πασάς βρήκε τα προϋπάρχοντα θεμέλια και δεν δημιούργησε κάτι εξαρχής. Στη συνέχεια, οι κτίσεις εκκλησιών και συναγωγών επί Αλή Πασά δεν απετέλεσαν κάτι το ιδιαίτερο, καθότι ενετάσσοντο στην ευρύτερη πολιτική της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας προς εξευμενισμό των υποδούλων λαών της, ούτως ώστε να μην επαναστατήσουν.
Επίσης, ο Αλή Πασάς δεν αποτελεί έναν φωτισμένο ηγέτη, αλλά έναν τύραννο, ο οποίος καταδυνάστευσε άμεσα τις περιοχές από τη Χειμάρρα και τη Δυτική Μακεδονία, ως τη Θεσσαλία, την Αιτωλοακαρνανία και τη Φθιωτοφωκίδα, είτε δολοφονώντας όσους ανθίσταντο μαζί με τις οικογένειές τους είτε δημεύοντας τη γη προς προσωπικό του πλουτισμό.
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα αυτής της τακτικής. Πέρα από εμάς τους Σουλιώτες, τους οποίους κατέστρεψε στο Κούγκι, στο Ζάλογγο και το Σέλτσο την περίοδο 1803-1804, μπορούμε να αναφέρουμε την καταστροφή του Βουθρωτού στη Βόρειο Ηπειρο το 1798 (η οποία είχε ως αποτέλεσμα να μην ξανακατοικηθεί, ενώ ήταν συνεχώς κατοικούμενο από την αρχαιότητα), τη σφαγή της Πρέβεζας την ίδια περίοδο, κατά την οποία σφαγιάστηκαν και Γάλλοι αιχμάλωτοι πολέμου, εκθέτοντας έτσι και την Ηπειρο διεθνώς, την καταστροφή του Χορμόβου (χωριό της Βορείου Ηπείρου, το οποίο ανέδειξε ήρωες, όπως ο Κώστας Λαγουμιτζής) το 1813, τη δήμευση της περιουσίας του κλεφταρματολού και προκρίτου Ασπροποτάμου Τρικάλων Γεωργίου Χατζηπέτρου, ο οποίος ήταν προστάτης των αγωνιστών για την ελευθερία, την ύπουλη σφαγή της οικογενείας των αγωνιστών της Πιερίας (και εξαδέλφων του συνεργάτη του Υψηλάντη Γεωργάκη Ολυμπίου) Λαζαίων τον Απρίλιο του 1813, μέσω του συνεργάτη του Αλή Πασά Βλαχοθόδωρου, τη φυγή των Παργίων στα Επτάνησα το 1819, καθώς και σωρεία άλλων περιστατικών, τα οποία ο χώρος δεν ευνοεί να αναφερθούν εδώ.
Απλά μόνο να πούμε ότι οι σπουδαίοι εθνικοί ευεργέτες εξ Ιωαννίνων, όπως ο Ζώης Καπλάνης, οι Αδελφοί Ζωσιμά, ο Γεώργιος Χατζηκώστας και ο Γεώργιος Ριζάρης, έφυγαν στη Ρωσία επί Αλή Πασά, ούτως ώστε να νιώσουν ελεύθεροι, ενώ ακόμη και συνεργάτες του Αλή Πασά, όπως ο διδάσκαλος του Γένους Αθανάσιος Ψαλίδας, οι θησαυροφύλακες Αθανάσιος Λιδωρίκης και Αθανάσιος Βάγιας (γαμπρός του Σουλιώτη ηγήτορα Νικολάου Κουτσονίκα ή γερο-Κουτσονίκα, προ-προ-προ-προπάππου τού γράφοντος και ηρωικού πεσόντος στο Σέλτσο τον Απρίλιο του 1804) κ.ά., με την έκρηξη της Ελληνικής Επαναστάσεως, είτε κατόρθωσαν να διαφύγουν στα Επτάνησα είτε να δραπετεύσουν προς τη Ρούμελη (όπως ο Οδυσσέας Ανδρούτσος) και να διαδραματίσουν πολιτικοστρατιωτικό ρόλο στο πλευρό των ομοφύλων τους Ελλήνων, ακριβώς εξαιτίας της αυταρχικότητας και της βίας του αληπασαλικού περιβάλλοντος.
Τέλος, η πολιτική του Αλή Πασά οδήγησε μακροπρόθεσμα στον μαρασμό των Ιωαννίνων. Και τούτο διότι, όταν το 1788 ανέλαβε ο Αλή Πασάς, τα Ιωάννινα ήταν ακμάζουσα πόλη. Όμως, όταν κηρύχθηκε το 1820 φιρμανλής (προδότης), και εν συνδυασμώ με την πολιτική του και την εισβολή του Χουρσίτ Πασά στην Ηπειρο προς καθαίρεσιν και εκτέλεσή του, τα Ιωάννινα είχαν μαραζώσει πληθυσμιακά και στη συνέχεια βομβαρδίστηκαν άγρια από τα οθωμανικά στρατεύματα, με αποτέλεσμα ο κεντρικός πυρήνας της πόλης να έχει καταστραφεί σε σημαντικό βαθμό και το 1867, 46 έτη από τον Αγώνα, να υπάρχει στην πόλη μόνο το 1/3 του πληθυσμού τής προ Αλή Πασά περιόδου.
Χώρια πως ο τίτλος του συνεδρίου είναι απατηλός και χειραγωγεί το κοινό,
ιδιαίτερα τους νέους, καθότι δείχνει ως μοναδικό πρωταγωνιστή τον Αλή Πασά με
θετική δράση, κάτι που δεν ισχύει.
https://litlepost.blogspot.com/2021/10/21-2021.html