Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Σε μαύρο χάλι οι εγκαταστάσεις του σταθμού ΚΤΕΛ στον Κηφισό

Σε μαύρο χάλι οι εγκαταστάσεις του σταθμού ΚΤΕΛ στον Κηφισό
ΓΡΗΓ. ΓΚΙΚΑΣ: Μειώθηκε αισθητά η κίνηση στα υπεραστικά λεωφορεία
• Σοκάρει ακόμη και τους πιο ψύχραιμους η εικόνα του σταθμού ΚΤΕΛ στον Κηφισό των Αθηνών. Παρατεταγμένα και παρατημένα μηχανάκια μιας… παλαιάς εποχής, μαυρισμένοι τοίχοι, αδέσποτα ζώα να κυκλοφορούν ανάμεσα στους επιβάτες και τα βράδια οι «άθλιοι» των Αθηνών να προσπαθούν να βρουν μια ζεστή γωνιά, μέσα σε παραπήγματα, για να κοιμηθούν. Στα γκισέ των εισιτηρίων υπάρχουν ταμπέλες που παραπέμπουν δεξιά και αριστερά όσους θέλουν να βγάλουν εισιτήριο, ενώ, και η συμπεριφορά μερικών υπαλλήλων στα εκδοτήρια δεν είναι και η πλέον ενδεδειγμένη.
Αυτή η κατάσταση… αποσύνθεσης δεν περνά απαρατήρητη από τους ιθύνοντες του υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, που αναγκάζονται να κάνουν τη δουλειά τους υπό αντίξοες συνθήκες. «Πολύ συχνά οι Γιαννιώτες, αλλά και όσοι ταξιδεύουν με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων στην Αθήνα, μας κάνουν δικαιολογημένα παράπονα για την κατάσταση του σταθμού» τονίζει ο Πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ κ. Γρηγόρης Γκίκας. Μάλιστα, ως μέλος και του Δ.Σ. του Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων Αθηνών, επισημαίνει πως «αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο. Παράπονα δεν έχουν μόνο οι Γιαννιώτες επιβάτες, αλλά και εμείς ως ΚΤΕΛ Ιωαννίνων». Βασικές αιτίες για την κατάσταση φέρονται να είναι τα πολλά συνεργεία αυτοκινήτων και φορτηγών που υπάρχουν πέριξ του σταθμού, αλλά και τα πολλά αδέσποτα ζώα που κυκλοφορούν. «Έχουμε κάνει πολλά παράπονα προς διάφορες οργανώσεις που δραστηριοποιούνται γύρω από τη φροντίδα των αδέσποτων ζώων, αλλά δεν έχει υπάρξει κανένα αποτέλεσμα έως τώρα» τονίζει ο κ. Γκίκας.
Ο ΦΟΒΟΣ
Πολλά είναι και τα παράπονα που εκφράζονται από επιβάτες για την ασφάλειά τους στο συγκεκριμένο χώρο. Όπως τόνισε φοιτητής από την Αθήνα, που σπουδάζει στα Γιάννινα, «μπορώ να πω, ότι κάποιοι φοβόμαστε ακόμα και να κουνηθούμε στο σταθμό. Δεν μπορώ για παράδειγμα να αφήσω έστω για ένα λεπτό τα πράγματά μου κάπου, γιατί υπάρχει κίνδυνος να… εξαφανιστούν. Ακόμα και στο γκισέ των εισιτηρίων θα πρέπει να έχω το νου μου σε αυτά πιο πολύ». Με τη σειρά του, ο κ. Γκίκας τονίζει, πως «η κατάσταση θα διαιωνίζεται εφόσον δεν φαίνεται κάποια άλλη λύση στο προσκήνιο».
Η ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Ποια μπορεί να είναι αυτή η λύση; Η μετεγκατάσταση του σταθμού στον Ελαιώνα δείχνει τα τελευταία χρόνια να καρκινοβατεί. Το θέμα έχει κολλήσει, γιατί η περιοχή έχει επιλεχθεί να κατασκευαστούν τόσο το Μουσουλμανικό Τέμενος, όσο και το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού. «Περιμένουμε τις εξελίξεις. Είναι σίγουρο, ότι όσο πιο γρήγορα ξεπεραστούν οι δυσκολίες και ξεκινήσει το έργο, τόσο πιο σύντομα θα δοθεί και ένα τέλος στην εικόνα του σταθμού του Κηφισού», επισημαίνει ο κ. Γκίκας. Σύμφωνα με το σχέδιο θα μεταφερθούν στο νέο, υπόγειο, σταθμό 32 υπεραστικά ΚΤΕΛ από τον Κηφισό και άλλα 11 από το σταθμό της οδού Λιοσίων, ενώ όπως υπολογίζεται θα εξυπηρετούνται συνολικά 35.000 επιβάτες καθημερινά.
Ο Ε65 ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ…
Σε ότι αφορά, τώρα, τη νέα γραμμή που συνδέει τα Γιάννινα με την Αθήνα, αυτή μέσω Εγνατίας Οδού, άπαντες στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων περιμένουν την ολοκλήρωση του Ε-65, του δρόμου που θα συνδέει την Άρτα με τα Τρίκαλα, ώστε να γίνει ταχύτερη η μεταφορά των επιβατών. «Το δρομολόγιο πάει καλά ως τώρα, αλλά είναι νωρίς να μιλάμε για απτά αποτελέσματα, αφού δεν έχει τελειώσει ο Ε-65» δηλώνει ο κ. Γκίκας. Τέλος, αναφορά στην ολοένα και μειωμένη προτίμηση του επιβατικού κοινού για τις γραμμές υπεραστικών λεωφορείων έκανε ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, τονίζοντας πως στο Σωματείο του Νομού μας, η πτώση αγγίζει το 50% και αυτό γιατί «έχει αλλάξει πολύ η ψυχολογία των επιβατών, που δείχνουν πιο συγκρατημένοι στο να ταξιδέψουν με το λεωφορείο».
  ΠΗΓΗ : proinoslogos