Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 30 Δεκεμβρίου 2014

Για το ατύχημα στο "Norman Atlantic"



Για το ατύχημα στο «Norman Atlantic»

Με 10- προς το παρόν- νεκρούς και δεκάδες αγνοούμενους, δεν νομίζω πως κάνεις μπορεί να μακαρίζει, πως όλα πήγαν καλά. Ας ελπίσουμε μόνο, ο αριθμός των θυμάτων να μείνει σε αυτό το νούμερο. Εκατοντάδες ανθρώπινες ψυχές κινδύνεψαν και κάποιοι φταίνε για αυτό. Ας μη τα ρίχνουμε όλα στο κακό καιρό, αλλά μάλλον στο «κακό μας τον καιρό».

Δημοσιογραφικά και κυρίως πολιτικά, αναδεικνύονται κάποια καίρια ερωτήματα.  Α) Ήταν ή μη αξιόπλοο και ασφαλές το καράβι;; Ο υπουργός εμπορικής ναυτιλίας - γνωστός υπηρέτης των εφοπλιστάδων - είναι μάλλον ο πλέον αναξιόπιστος να επιβεβαιώσει το αξιόπλοο και το ασφαλές του καραβιού. Απεναντίας τα σωματεία των ναυτεργατών, προχώρησαν σε μια σειρά καταγγελιών, για τα προβλήματα του καραβιού.
Β) Προτού ακόμη συμβεί το ατύχημα είχε δημοσιευτεί καταγγελία επιβάτιδας για την άθλια κατάσταση του πλοίου καθώς και για το γεγονός πως το πλοίο ήταν υπερφορτωμένο. Οι λόγοι απολύτως κατανοητοί: «Για τα λεφτά τα κάνεις όλα….». Έτσι όχι μόνο έστειλαν ένα άθλιο πλοίο για να ταξιδεύσει, αλλά το υπερφόρτωσαν κι όλας. 
Γ) Ποιος παίρνει την ευθύνη, ένα τέτοιο υπερφορτωμένο «καρυδότσουφλο», να ταξιδεύει με τέτοιο άθλιο καιρό, με αέρα που φτάνει στα 10 μποφόρ. Ποιος στέλνει - ποιος παίρνει ευθύνη - να στείλει στο θάνατο 400 ανθρώπινες ψυχές, για το κέρδος;;; 
Δ) Γιατί άργησε η προσπάθεια ρυμούλκησης και σωτηρίας των επιβατών; Είναι αποτέλεσμα του κακού καιρού;; Του κακού συντονισμού; Των συμφερόντων που παίζονται γύρω από τα ρυμουλκά;  Πρέπει άμεσα να αποδοθούν ποινικές και πολιτικές ευθύνες.  Για τον θάνατο των επιβατών, για την ταλαιπωρία των επιβατών, για τις περιουσίες τους που κατεστράφησαν. Πρέπει να σταματήσει άμεσα το οικονομικό και στο βάθος πολιτικό  «άβατο» που έχουν εξασφαλίσει οι πλοιοκτήτες και οι εφοπλιστές.
Δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να το πράξει μια κυβέρνηση, που είτε με τον ένα, είτε με τον άλλο τρόπο, διαχειρίζεται ή επιθυμεί να διαχειριστεί το καπιταλιστικό σύστημα.
Μόνο μια εξουσία από τους εργαζόμενους, για τους εργαζόμενους, με βάση τις κοινωνικές ανάγκες, και όχι το κέρδος των εφοπλιστών, μπορεί και θα εξασφαλίσει ασφαλείς και φτηνές ακτοπλοΐες συγκοινωνίες.    

Γιάννενα, 29/12/2014
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στην ΗΠΕΙΡΟ


Σχολιο.- ναυτικο ατυχημα ε;
σε ενα ανακατασκευασμενο και ΟΧΙ καινουριο -οπως λεγαν μερικοι- σαπιοκαραβο , χωρις καμια οργανωση , χωρις λιστες επιβατων , χωρις πυρασφαλεια και πυροσβεση...χωρις ....χωρις...χωρις....στο χωριο μου το λεμε ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ.....

Σχολιο.- ΑΝΕΚδιήγητοι ....

Σχόλιο.- Επιβάτης προς την ΑΝΕΚ πριν από το ατύχημα : Για πόσο κορόιδα μας έχετε;

Μήνυμα στο λογαριασμό της ΑΝΕΚ στο facebook άφησε η Ευθυμία Αρβανίτη, που επέβαινε στο Norman Atlantic και τώρα, σύμφωνα με τις πληροφορίες, βρίσκεται ανάμεσα στους διασωθέντες.
Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο...

Κατ'αρχήν Χρόνια Πολλά!

Ευτυχώς που μπορώ να δημοσιεύσω στη σελίδα χωρίς να κάνω like, γιατί η μέχρι στιγμής μας εμπειρία μόνο για like δεν είναι.

Από που να ξεκινήσω. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε Ηγουμενίτσα, με καθυστέρηση ήδη στην ώρα άφιξης/αναχώρησης (Πάτρα-Ανκόνα).

Εκτός από παστωμένοι και υπερφορτωμένοι για τη χωρητικότητα του συγκεκριμένου πλοίου, δεν υπάρχει και απολύτως καμία ανακοίνωση-ενημέρωση για το πόσο θα καθυστερήσουμε να φτάσουμε Ανκόνα.

Ενοχλητική δυσωδία διάχυτη σε όλους τους χώρους του πλοίου, τουαλέτες απαράδεκτες, καρέκλες σπασμένες και όλα αυτά στην ίδια τιμή που θα έπρεπε κανονικά να ταξιδέψουμε με ένα αξιοπρεπές και αξιόπιστο πλοίο της γραμμής.

Και αυτό λόγω "αλλαγής πλοίου" και "αντικατάστασης με ένα καινούργιο", όπως ενημερωθήκαμε από το προσωπικό στο λιμάνι της Πάτρας.

Εμείς εδώ έχουμε μαζευτεί παρέα στο κατάτρωμα και κλαίμε τα λεφτά που δώσαμε.

Και σας ρωτάω λοιπόν: Για πόσο ηλίθιους και κορόιδα μας έχετε;

Πόσο ασφαλές είναι να υπερφορτώνετε ένα πλοίο τέτοιας κατηγορίας για να μη χάσετε τα ευρωπουλάκια;

Ποιός και πως θα δικαιολογήσει την έξτρα ώρα καθυστέρησης από δουλειές/άλλα μέσα κυκλοφορίας/ακύρωση κρατήσεων ξενοδοχείων κ.λπ.;  Ο κόσμος κάθεται στο πάτωμα, άλλοι φουσκώνουν στρώμα γιατί οι καμπίνες είναι πλήρεις, άλλοι κοιμούνται κάτω. Φεύγοντας, βάλτε μας και να το καθαρίσουμε κιόλας.

Έχουν γίνει μπερδέματα με τις καμπίνες, έχουν βγάλει τον κόσμο έξω στο σαλόνι με μικρά παιδιά και περιμένει.

Παρακαλώ, να επισημάνω ότι τα παραπάνω παράπονα δε προορίζονται για το πλήρωμα αλλά για τη διοίκηση της εταιρείας. Ευτυχώς το πλήρωμα προσπαθεί να παραμένει ψύχραιμο.

Πολύ που σας ενδιαφέρει βέβαια..

Μπάχαλο!!!».

Η ανάρτησή της δημοσιεύθυκε  ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ στο facebook.


Σχολιο.- Το πλοίο μέσα σε 5 χρόνια , άλλαξε 3 ονόματα .
Σύμφωνα με το πρόσφατο τεχνικό έλεγχο που του έγινε καταγράφηκαν 6 σημαντικές τεχνικές ελλείψεις. 
Προσέξτε.
Ελλείψεις, όχι παρατηρήσεις ή συστάσεις .
Κατά τα άλλα , εντάξει μωρέ , "αξιόπλοο".


ΣΧΟΛΙΟ.- Την υπερφόρτωση ενός σαπιοκάραβου, δε τη λες και "ατυχία".....